Vásárlási feltételek (ÁSZF)

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI- ÉS FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

A jelen Általános Szerződési és Felhasználási feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Kalandtár Events Kft. (a továbbiakban: Cég, ill. Webáruház üzemeltetője) által üzemeltetett, www.hometattoo.hu weboldal használatának, valamint a rajta található termékek értékesítésének, megvásárlásának feltételeit tartalmazza, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

 

AZ OLDAL ÜZEMELTETŐJE, ILLETVE AZ OLDALON MEGRENDELHETŐ TERMÉKEK GYÁRTÓJA

Cégadatok:
Cégnév: Kalandtár Events Kft.
Adószám: 24162454-2-02
Cégjegyzékszám: 02-09-079522
Székhely cím: 7632 Pécs, Maléter Pál út. 4.
Posta Cím: 7632 Pécs, Maléter Pál út. 4.
Telefon: +36 20 213 5012
E-mail: info@hometattoo.hu
Bankszámlaszám: 10400779-50526677-72831001 K&H Bank
Nemzetközi számlaszám (IBAN): HU09 1040 0779 5052 6677 7283 1001
Weboldal: hometattoo.hu

 

A TÁRHELY ÜZEMELTETŐJE

Cégadatok:
Név: Dotroll Kft.
Adószám: 13962982-2-42
Székhely cím: 1148
udapest, Fogarasi út 3-5.
Telefon: +36 1 432 3232
E-mail: support@dotroll.com
Weboldal: dotroll.com/hu

 


Amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, kérjük, hogy figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

 

ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

E weblapon található termékek megrendelése a www.hometattoo.hu webáruházon keresztül, a jelen Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek szerint történik.

A webáruház üzemeltetője fenntartja a jogot a rendelések lemondására, illetve visszautasítására minden indoklás nélkül, az olyan felektől, akikkel korábban bármilyen konfliktusa volt.

Lemondhatja az összes rendelést, illetve kiszállítást, valamint értesítheti az állami hatóságokat abban az esetben amennyiben bármilyen csalás gyanúja merül fel az ügyfél felől a rendeléssel, vagy a fizetéssel kapcsolatosan.

A webáruház üzemeltetője nem vonható felelősségre abban az esetben, ha a fizetés más személy által történik, mint aki a terméket megrendelte és adatait rögzítette a “Pénztár”-nál.

 

TERMÉKEK, WEBÁRUHÁZ

Információk a megvásárolható termékekről, a webáruház működéséről

A webáruházban minden termék képpel és ismertetővel kerül bemutatásra, hogy megkönnyítse a honlapra látogatók döntését. A képek azonban csak illusztrációk, látványfotók, a tényleges termékek fizikai mivoltukban némiképp eltérhetnek a képeken látottaktól.

A Webáruház üzemeltetője nem vonható felelősségre, a Vevő pedig nem kérhet kártérítést, amennyiben a megrendelt termék színe és a képernyőn megjelenített színek különböznek, tekintettel arra, hogy a különböző képernyők kijelzői optikai illúziókat generálhatnak, így a megjelenített színek nem egyeznek meg teljes mértékben a termék tényleges színével.

A dekorációk méretei jellemzően a látványterv szerinti szükséges alapterület méretét jelenti, melyek a legmagasabb és a legszélesebb pontoknál vannak számolva a “méretezési információk”-nál megjelenített pozíció szerint. Minimális eltérések (+/- 5%) előfordulhatnak a weboldalon megjelenített méretek és a valós méretek között.

A szabadon elhelyezhető, tetszés szerinti számban vásárolható motívumoknál nem a látványterv szerinti terület méretét adjuk meg, hanem az 1 db motívum méretét. Ezt az információt szintén tartalmazza az adott tetoválás mellett található “méretezési információ”.

A faltetoválásokat a csomagban mellékelt használati útmutató szerint kell felhelyezni 14 napon belül, a csomag átvételének időpontjától számítva.

A fal alkalmasságát a faltetoválás felhelyezésére a Vevőnek kell tesztelni, tekintettel arra, hogy az Webáruház üzemeltetőjének nem áll módjában az ehhez szükséges eljárásokat elvégezni.

 

REGISZTRÁCIÓ, SZERZŐDÉS, ÁRAK, A RENDELÉS MENETE

Regisztráció, Szerződéskötés

A webáruházban szereplő termékek a webáruházon keresztül elektronikus úton rendelhetők meg. Vásárlás történhet regisztrációval és regisztráció nélkül is. A regisztráció során megadott adatok a későbbiekben, bejelentkezés után bármikor módosíthatók.

A megrendelés során törekedni kell az adatok pontos megadására, valamint a termék pontos megjelölésére (cikkszám, megnevezés, mennyiség, szín, irány). A megrendelés hiányos, téves vagy pontatlan megadásáért a felelősség a Vevőt terheli. A megrendeléssel kapcsolatos tájékoztatásokat, visszaigazolásokat a Webáruház üzemeltetője 48 órán belül elektronikus úton küldi meg a megrendelő részére.

A Vevő által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését követően a megrendelés a Webáruház üzemeltetőjének visszaigazolással válik mindkét fél számára kötelezővé. A megrendelés visszaigazolásában rögzítésre kerül a rendelési azonosító, a megrendelő neve, számlázási- és szállítási címe, a megrendelt termék neve, mennyisége (egységár és egyéb paraméterek), a fizetendő vételár, a szállítási költség összege, valamint a fizetés és az árú átvétel módja.

A Webáruház üzemeltetője által küldött visszaigazoló e-mail minősül a megrendelés elfogadásának, az adásvételi szerződés a jelen ÁSZF szerint ezzel a visszaigazolással jön létre a felek között. A létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, az elektronikus úton megtett jognyilatkozattal jön lére.
A szerződés nyelve magyar és a magyar jog hatálya lát tartozik.

A vevőnek lehetősége van a megrendelt termék házhoz szállítását kérni, mely utánvétellel is történhet. A termék átadása a megrendelésben foglaltaknak megfelelően történik. A megrendelt termék átadásával a kárveszély a vevőre száll át.

Amennyiben a vevő a termék átvételét jogalap nélkül megtagadja, illetve az átvételre felajánlott terméket a Webáruház üzemeltetője írásbeli felszólítására sem veszi át, úgy a Webáruház üzemeltetője az ebből eredő károk megtérítésének követelése mellett jogosult a szerződéstől elállni.

A szerződés teljesítésének ideje az az időpont, amikor a Webáruház üzemeltetője a vevő részére a megrendelt terméket ténylegesen átadja.

A felek kötelesek egymást minden olyan tényről, adatról és információról haladéktalanul értesíteni, amely a felek között létrejött szerződés teljesítését akadályozza, illetve lehetetlenné teszi vagy késlelteti.

Amennyiben a Webáruház üzemeltetője a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a megrendelt termék, illetve a termék alapanyaga nem áll rendelkezésére és beszerzése sem lehetséges, erről haladéktalanul tájékoztatja a vevőt.

Árak

A webáruházban található termékek árai bruttó árak, melyek a törvényben előírt Áfát tartalmazzák.
A feltüntetett termékek árai a szállítási költséget nem tartalmazzák.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
A Webáruház üzemeltetője fenntartja a jogot arra, hogy a termékek és szolgáltatások árát bármikor módosítsa, minden előzetes bejelentés nélkül.

A rendelés menete

  • A megvásárolni kívánt terméket helyezze a “Kosár”-ba! A vásárlást akadálytalanul folytathatja tovább.
  • Amennyiben szeretné ellenőrizni a kosarában lévő terméke(ke)t, kattintson a jobb felső sarokban lévő “Kosárra”, ahol akár törölheti is a nem kívánt terméke(ke)t. Ha úgy gondolja, hogy befejezi a vásárlást, vagy szerkeszteni szeretné a kosár tartalmát, akkor itt a megtekintésnél, a lenyíló ablak alján a “KOSÁR” gombra kell kattintani (alul), ekkor arra felületre jut, ahol ezt megteheti.
  • Ha már biztos, hogy nem szeretne új termékeket hozzáadni a kosarához, kattintson ugyanitt a “PÉNZTÁR” gombra, ahol véglegesítheti a megrendelést.
  • A megrendeléshez nem kötelező regisztrálni, de meg kell adni a kapcsolattartáshoz és szállításhoz szükséges személyes-, számlázási- és szállítási adatokat. Ha regisztrálni szeretne azt itt is megteheti, illetve ha már regisztrált felhasználó, be is léphet.
  • A regisztráció előnye, hogy a megadott adatok eltárolódnak, így a következő vásárlásnál már nem kell újra beírni őket. A regisztráció során csak a rendelés feldolgozásához, számlázáshoz és a szállításhoz szükséges információkat kérjük. Sikeres regisztrációról a megadott email címre visszaigazoló email kerül kiküldésre.
  • Amennyiben a számlázási címtől eltérő szállítási címet szeretne megadni, arra is van lehetőség.
  • Az adatok megadása után a fizetési- és szállítási módot választhat.
  • A véglegesített megrendelést követően a megadott e-mailcímre visszaigazolást küldünk a megrendelésről. Kérjük, ügyeljen arra, hogy pontos címet, elérhetőséget adjon meg!

A megrendelő által elkövetett adathiány, vagy rosszul megadott elérhetőség miatti kapcsolatfelvétel meghiúsulás miatt webáruházunk nem vállal felelősséget!

 

FIZETÉS, SZÁLLÍTÁS, SZÁMLA

Fizetési módok, szállítási-, utánvételi költségek

Bankkártyás fizetés:
Barion rendszeren keresztül történik, mely egy olyan elektronikus fizetési mód, ami gyors, egyszerű és biztonságos. Lehetősége van a bankkártyájáról, vagy ha van, a barion tárcájából fizetni. E fizetési módnak az Ön számára nincs költsége.

Előre utalás:
A rendelés visszaigazolását követően a szállítási költséggel növelt vételárat 8 napon belül az alábbi számlára kérjük utalni:
Cégnév: Kalandtár Events Kft.
Bankszámla szám: 10400779-50526677-72831001 K&H Bank
Nemzetközi számlaszám (IBAN): HU09 1040 0779 5052 6677 7283 1001
Közlemény: A rendelési azonosítót és a megrendelés időpontját kérjük beírni.

Bankszámlára történő befizetés:
A rendelés visszaigazolását követően a szállítási költséggel növelt vételárat 8 napon belül az alábbi számlára kérjük befizetni:
Cégnév: Kalandtár Events Kft.
Bankszámla szám: 10400779-50526677-72831001 K&H Bank
Nemzetközi számlaszám (IBAN): HU09 1040 0779 5052 6677 7283 1001
Közlemény: A rendelési azonosítót és a megrendelés időpontját kérjük beírni.

Utánvét:
Utánvétes fizetésre is van lehetőség. Ebben az esetben a termék összege az utánvétes szállítási költséggel együtt, egy összegben, a csomag átvételekor fizetendő a Pontokon, vagy a futárnak.
A választható fizetési-, és átvételi módok szerinti szállítási költségek a “Kosárnál” és a Pénztárban a megrendelés véglegesítése előtt jelennek meg a fizetendő költségek között. A webáruházban történő rendelés esetén a szállítási költség külön tételként kerül feltüntetésre és a termék árával együtt fizetendő.


Szállítással kapcsolatos tudnivalók

Szállítási cím:
Lehetőség van a számlázási címtől eltérő címre kérni a kiszállítást. Ezt a “Pénztár”-ban kell az adatok kitöltésével jelezni. Amennyiben csak számlázási cím kerül megadásra, a szállítási cím értelemszerűen a számlázási cím lesz.

Szállítási díj:
A termék szállítási díjáról a Vevő a megrendelés véglegesítése előtt tájékoztatást kap. Kiegyenlítése a megvásárolt termék ára megfizetésével egy időben történik.

A szállítás menete:
Előre fizetésnél a vételár és a szállítási költség megérkezését követően gyártjuk le a terméket és adjuk postára.
Utánvételes fizetés esetén visszaigazoljuk a megrendelést, legyártjuk a megrendelt terméket, majd értesítjük a feladásról. A szállítási idő a feladástól számítva általában 1-3 munkanap (településtől függően).
Amennyiben futárszolgálat szállítja ki a csomagot, a futárszolgálat e-mailben értesítést küld a várható kézbesítési időpontról.

A csomag átvétele:
A csomag átvétele előtt be kell mutatni a személyazonosságot igazoló hatósági igazolványt (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél). Ha nem a címzett veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazás is szükséges a csomag átvételéhez.

A csomag ellenőrzése:
A csomag tartalmát, a termék épségét a csomag átvétele folyamán, még az átadó/futár jelenlétében kell ellenőrizni, mert ha a csomag sérült vagy esetleg hiányos, akkor azt jegyzőkönyvben rögzíteni kell, csak így tudjuk a reklamációt elfogadni!

 

Számla kibocsátása

Online számlázó program segítségével hagyományos számlát készítünk, melyet a Vevő az alábbiak szerint kap meg:

  • Előre fizetés (bankkártyás/barionos fizetés, előre utalás, bankszámlára történő befizetés) esetén a Vevő e-mailben kap értesítést a Billingo számlázó program rendszerétől, a számla innen lesz letölthető.
  • Utánvétes fizetés esetén a számlát a Vevő a megrendelt termékkel együtt, a csomagban kapja meg.

 

ELÁLLÁS JOG, SZERZŐDÉS MÓDOSÍTÁSA

A Webáruház üzemeltetőjének elállási joga

Amennyiben Vevő az átutalást a díjbekérő számlán feltüntetett fizetési határidőn belül nem teljesíti, a Webáruház üzemeltetője a szerződéstől elállhat.

A Webáruház üzemeltetőjét az adásvételi szerződéstől történő elállási joga abban az esetben is megilleti, ha a termék árának feltüntetése hibásan történt és a Vevő a megrendelését hibás áron véglegesítette, vagy ha olyan termék megrendelésének visszaigazolása történt meg, mely alapanyaga a készletből kifogyott és rövid időn belül nem szerezhető be.

Elállás esetén a Webáruház üzemeltetője nyilatkozatát e-mailben küldi meg Vevő részére. Vevőnek ebben az esetben lehetősége van ár egyeztetéssel más termékre módosítani a megrendelését, vagy ha Vevő ezt nem fogadja el, a Webáruház üzemeltetője 14 napon belül visszautalja számára az általa esetlegesen már átutalt, vagy befizetett összeget.

Webáruház üzemeltetőjét megilleti az adásvételi szerződéstől történő elállás joga abban az esetben is ha Vevővel nem sikerült kapcsolatba lépnie többszöri próbálkozás után sem, és Vevőtől nem érkezik visszajelzés 7 napon belül.

A Vevő elállási joga

A Vevő elállási jogát a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet szabályozza. A Vevő jogosult a megrendelést követően, de még a postázást megelőzően a vásárlástól/adásvételi szerződéstől elállni. A Vevő az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

A kormányrendeletben foglaltak szerint a Vevő a termék átvételét követő 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Az elállási határidő attól a naptól számított 8 munkanap elteltével jár le, amelyen a Vevő, vagy az általa megjelölt személy a terméket átveszi.

A Vevő akkor gyakorolja határidőben elállási jogát, ha még határidőn belül elküldi elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát (postán, vagy elektronikus úton) a Webáruház üzemeltetőjének a következő címere, illetve e-mai-címre: Kalandtár Events Kft. 7632 Pécs, Maléter Pál út 4., vagy info@hometattoo.hu

Amennyiben a kiszállítás már megtörtént, a Vevőnek a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 8 munkanapon belül vissza kell juttatnia a Webáruház üzemeltetőjének a következő címre: Kalandtár Events Kft. 7632 Pécs, Maléter Pál út 4. A termék visszajuttatása Vevő saját költségére történik.

Elállás esetén ha a fizetés már megtörtént webáruházunk legkésőbb a termék visszaérkezését követő 30 napon belül visszatéríti a vásárlónak a termék árát. A szállítási költséget és az esetleges utánvét költségét nem téríti vissza, mert az már a fuvarozó cégnek kifizetésre került. A termék árának megtérítése csak banki átutalással lehetséges, ezért Vevőnek írásban kell jeleznie a bankszámlaszámot, amire a Webáruház üzemeltetője a termék összegét elutalhatja. A Webáruház üzemeltetője a termék árának visszatérítését mindaddig visszatartja, ameddig a termék hibátlan állapotában vissza nem érkezik.

Elállás esetén a vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket (pl. a szállítási-, ill. postaköltséget).

Az utánvéttel visszaküldött csomagot a Webáruház üzemeltetőjének nem áll módjában átvenni, visszaszállításának költsége is Vevőt terheli.

A Webáruház üzemeltetője kizárólag sérülésmentes, nem használt, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vevő számára megtéríteni. A csomagolás sérüléséből adódó károk a vevőt terhelik, továbbá a visszaszállítás során eltűnt termékért is a vevő vállalja a felelősséget, a termék hiányában a Webáruház üzemeltetőjét semmilyen kötelezettség nem terheli.

A vevőt nem illeti meg az elállási jog, ha a gyártott terméket kifejezetten a vevő kérésére állították elő, az elállási jog tehát nem érvényesíthető egyedi megrendelések, egyedi méretű, ill. szövegű, mintájú termékek esetében.

Amennyiben a választott faltetoválás névre szóló elemet is tartalmaz, az elállási jog nem érvényesíthető, mert egyedi megrendelések tekintendő.

Szerződés módosítása

Feleknek az elállási jog gyakorlása helyett lehetőségük van közös megegyezéssel a fennálló szerződésük módosítására. Vevő 8 munkanapon belül írásban kérheti a termék cseréjét, a cserére irányuló kérést a Webáruház üzemeltetője azonban nem köteles elfogadni. Amennyiben a felek között a cserére vonatkozó megállapodás létrejön, úgy a kiszállítás és visszaszállítás költségei a Vevőt terhelik.

A Webáruház üzemeltetője is kérheti a szerződés módosítását, mennyiben a megrendelt termék alapanyaga a készletből kifogyott és helyette más termékkel, vagy alapanyaggal teljesítené a megrendelést.

 

SZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS

A webáruház által értékesített termékekre, a szavatosságra és jótállásra vonatkozó szabályokra a Polgári Törvénykönyvben, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú Kormányrendeletben, valamint a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

Szavatosság

A szavatosság a Webáruház üzemeltetője hibás teljesítésért való felelősségét jelenti. Hibás a teljesítés, ha a termék – a teljesítés időpontjában – nem felel meg a jogszabályban, vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak.

A teljesítés időpontja a termék Vevő részére történő átadása.

Nem áll fenn hibás teljesítés, ha a termék hibái ismertek vagy azok a Vevő számára felismerhetők voltak.

Hibás teljesítés miatt az irányadó jogszabály szerinti szavatossági igény érvényesíthető.

Hibás teljesítés esetén elsősorban – a Vevő választása szerint – a termék kijavítása vagy kicserélése kérhető. Nincs mód a választásra, amennyiben a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy az a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne a Webáruház üzemeltetőjének.

A Webáruház üzemeltetője törekszik arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

Árleszállításra, a Webáruház üzemeltetője költségére történő kijavításra vagy kijavíttatásra, vagy elállásra akkor van lehetőség, ha a kijavításra vagy kicserélésre – a lehetetlenség vagy az aránytalanság miatt – a Vevőnek nincs joga, vagy azt a Webáruház üzemeltetője nem vállalta vagy nem tudja elvégezni megfelelő határidőn belül.

A Vevő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a Webáruház üzemeltetője közölni.

Vevő és a Webáruház üzemeltetője közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.

Jótállás

Jótállás esetén a Webáruház üzemeltetője a termék mindazon hibája miatt helytáll, amely a jótállás időtartamán belül merül fel. A Webáruház üzemeltetője mentesül azonban a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítést követően keletkezett.

A jótállás – eltérően a szavatosságtól – nem minden termék esetében áll fenn. Kötelező jótállás csak a hivatkozott Kormányrendelet mellékletében meghatározott a termékekre vonatkozik (pl. műszaki cikkek).

Tartós fogyasztási cikkek esetében a Kormányrendelet egy éves jótállási időtartamot ír elő.

Az egyes termékekre vonatkozó jótálláshoz fűződő jogokra vonatkozóan a jótállási jegyben foglaltak irányadók, illetve azon termékek esetében, melyekre jogszabály jótállási kötelezettséget ír elő az adott termék leírása tartalmaz bővebb információt.

E termékek esetében nem számít hibának az applikáló fólia tapadásának gyengülése. Az optimális tapadás érdekében ezért a faltetoválásokat a dekorálás előtt legfeljebb 2 héttel érdemes megrendelni.

A Webáruház üzemeltetője (gyártó és értékesítő) a vevőnek a termékkel együtt – külön kérés nélkül – jótállási jegyet ad át.

A jótállási igény – a vásárlást igazoló számla bemutatását követően – a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállás esetén a Vevő ugyanazokat az igényeket (kijavítás, kicserélés, árleszállítás, elállás) ugyanazokkal a feltételekkel (például sorrendiség elve) érvényesítheti, mint szavatosság esetén.

A garancia csak a rendeltetésszerűen használt (lásd használati útmutató) és gyártási hibás termékekre érvényes.

 

PANASZKEZELÉS

Amennyiben vevőnek a honlap üzemeltetésével, vagy az azon feltüntetett információkkal, termékekkel kapcsolatban, vagy magával a vásárlással kapcsolatban panasza, észrevétele lenne azt részünkre e-mailben vagy postai úton jelezheti.

A Webáruház üzemeltetője minden beérkező panaszt érdemben kivizsgál.

A Webáruház üzemeltetője nem vállal felelősséget a károkért amelyek a következő okokból adódhatnak:
– A festés friss volt, még nedves, nem száradt meg teljesen.
– A festés minősége nem volt megfelelő, a festék nem tapadt megfelelően a falhoz.
– Pergő, laza állagú volt a festett felület.
– Poros volt a falfelület, ill. nem tisztították le megfelelően.
– Mésszel festett volt a falfelület, vagy fűrészporos tapéta.
– A transzferfóliát nem a megfelelő óvatossággal húzták le a falról.
– A vevő figyelmen kívül hagyta az értékesített termékre vonatkozó Felhelyezési útmutatóban található fontos információkat mely a honlapon itt  található: Felhelyezési útmutató

A panasz benyújtható:
– Írásban postai úton a következő címre: Kalandtár Events Kft. 7632 Pécs, Maléter Pál út. 4.
– Elektronikus úton (e-mailben): info@hometattoo.hu

 

ÁSZF HATÁLYA, ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

Jelen ÁSZF hatálya a Weboldal üzemeltetőjére, mint eladóra és Vevőre terjed ki. Rendelkezései nem terjednek ki a szállítást végző szolgáltatóra.

A Weboldal üzemeltetője és a Vevő közötti jogviszony akkor jön létre, ha a Vevő a megrendelését véglegesítette, illetve ennek keretében a Vevő a megrendeléséhez kapcsolódóan a jelen ÁSZF-t elfogadta és a Weboldal üzemeltetője a megrendelését elektronikus úton visszaigazolta.

Az ÁSZF hatályba lépésének időpontja: 2018.07.01

Jelen szerződés minden www.hometatto.hu eboldalon történő megrendelésre vonatkozik, továbbá azokra is, melyeket a Weboldal üzemeltetőjéhez egyéb csatornán (e-mail, telefonon) juttat el a Vevő.


VISSZA